درباره ما

شرکت به سود سپاهان

شرکت به سود سپاهان در سال ۱۳۸2 بعنوان یک واحد تولیدی جوان ، برخوردار از دانش فنی و میریت کار آمد و خلاقیت لازم جهت تولید انواع منسوجات مورد نیاز جامعه در زمینه پوشاک ، پزشکی ، صنعت و حجاب شروع به فعالیت نمود.
این شرکت پس از اخذ اولین پروانه بهره برداری خود از سازمان صنایع و معادن اصفهان در سال ۱۳۸۴ ، اولین طرح توسعه خود را در سال ١٣٨٦ و دومین طرح توسعه خود را در سال ۱۳۹6 با ظرفیت کامل به بهره برداری رسانده و با طرفیت سالانه ده میلیون متر انواع پارچه های لباس زنانه ، لباس مردانه ، لباس کار ، فرم مدارس ، باند و گاز پزشکی ، و پارچه های مبلمان خانگی و اداری ، پارچه های صنعتی ، پارچه های روکش خودرو و ... به فعالیت خود ادامه داده است که خود گامی مثبت و اثر بخش در راستای اعتلا صنعت نساجی کشور به حساب می آید.

شرکت به سود سپاهان مفتخر است پس از دو دهه فعالیت مستمر و هدفمند هم اکنون با کادری مجرب از مدیران با سابقه و کارکنان متخصص و با استفاده از پتانسیل بالای مدیر عامل محترم در امر تولید، با هدف ارتفاع سطح کیفی و کمی محصولات خود، یکی از کسب و کارهای موفق در مقیاس منطقه ای و کشوری به حساب می آید.
بالا رفتن کیفیت کالاهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای جهانی امری نیست که بطور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلند مدت در تحقیق، توسعه و نوآوری از جمله نگرش راهبردی ما در کار است. نگرشی که به گواه آنچه انجام گرفته است، برای شرکت به سود سپاهان تخصص و برای مشتریان اعتماد و رضایت مندی را به همراه داشته است.
امید آنکه با توجه به چشم انداز این شرکت در خصوصی صادرات و ورود به بازارهای جهانی ، گامی بلند و مؤثر در راستای تحقق اهداف بلند مدت کشور عزیزمان ایران برداشته و از این گذر سهم خود را در زمینه قطع واردات و گسترش صادرات غیر نفتی ایفا نمائیم.